Turizem | Vinogradniški muzej Kebl

Vinogradniški muzej Kebl

Vinogradniški muzej Kebl se nahaja sredi vinorodnega okoliša Svečinskih goric na Slatini, tik ob meji z Avstrijo, v občini Kungota.

Kako priti do nas?

Iz smeri Maribora se do nas opravite tako, da sledite smerokazom proti Zg. Kungoti ali Juriju. V centru Zg. Kungote zavijete desno proti Svečini. Pot iz Maribora do Svečina vam odkriva 16 km dolgo pot, ki je raznolika, obarvana in bolj, kot se približujete svoji končni točki ogleda vinogradniškega muzeja, več boste ob cesti opazili urejenih vinogradov in prelepih slovenje goriških kmetij.

Iz centra vasi Svečina vas bodo smerokazi vodile mimo svečinskega gradu po asfaltni cesti do križišča ob Križu, od koder zavijete levo po makadamski poti na hrib.Na vrhu hriba boste posebno pohodniki uživali v čudoviti geometriji vinogradov okoli vas. Tisti z avtomobili boste tam varno parkirali svoje konjičke in se podali na 10 minut dolg sprehod do naše koče.

KEBL je ime vzpetine – hribčka, na vrhu katerega je stara cimprača, skrivnostno obdana z gozdom. Le z ene strani je svet odprt za pogled na daljne kozjaške gozdove in bližnje vinograde pod seboj. Skozi vejevje na severni strani mežika avstrijska vinska cesta. Smo torej tik ob prometni vinski cesti, pa vendar nam ambient stare hiše in njene okolice nudi občutek samotnosti in odmaknjenosti v nek drug davni čas in prostor. 200 let stara obnovljena viničarija pod upravljanjem TD Svečina, nosi drugačna sporočila. S svojo etnološko zbirko, ki pričara življenje vinogradnika in viničarja nekaj stoletij nazaj, je priložnost za pridobivanje novih vedenj o naši preteklosti za staro in mlado.

Ponudba :
Če načrtujete izlet v našo gričevnato pokrajino, se veselimo vašega obiska.

V razkošni senci, ki je primerna tudi samo za počitek, vam nudimo domače vino in sok. Če ste skupina prijateljev ali izletnikov, nas prej pokličite, da vam lahko nudimo voden ogled zbirke katerikoli dan v tednu.

Odpiralni čas:
Sicer pa vas vabimo v našo družbo vsako nedeljo popoldan od 14.00 do 19.00 ure vse od maja do konca oktobra.

Pričakuje vas TD Svečina.