Projekt »Veseli december«, v okviru »Strategije lokalnega razvoja za lokalno akcijsko skupino TOTI
LAS«, se vsebinsko navezuje na:
ukrep št. 1.2.1. »Aktivnost podpore razvoju skupnih turističnih produktov, lokalnih proizvodov in
storitev ter oblikovanje mrež lokalnih ponudnikov« in sicer tematsko področje 1. »Nova delovna
mesta«
Pričakovani rezultati projekta bodo v prvi vrsti zasledovali cilj 1.2. »Izboljšati povezovanje in mreženje
med lokalnimi razvojnimi deležniki v urbanih naseljih in podeželju.«
Z izvedbo predlaganega projekta bomo tako vzpostavili sejemsko površino s petimi montažnimi kioski
in odrom za nastopajoče.
Z vzpostavitvijo osrednjega prireditvenega prostora z ustrezno opremo bomo poskrbeli za dvig socialne
kohezije in ravni podjetništva med prebivalstvom, še posebej ranljivih skupin, izgradnjo pogojev za
povezovanje lokalne ponudbe na enem mestu, dvig atraktivnosti območja in osveščanje prebivalstva.
S tem projektom bomo dodatno obogatili turistično ponudbo v občini in vzpodbudili povezovanje in
mreženje med lokalnimi ponudniki. Tako bo nastalo moderno sejemsko prizorišče, ki se bo lahko
uporabljalo tudi za ostale, že obstoječe, prireditve društev v občini, kot so Martinovanje, Občinski
praznik cvetje pecivo, Razstava buč, občinska tržnica,... Pridobili bomo prostor, kjer bodo potekale
raznovrstne dejavnosti, v katerih se bodo prepletale medsebojne vezi vseh generacij. S tem bo
ponujena priložnost novih povezav in socialnih mrež med generacijami na osebni ravni in med
različnimi organizacijami, klubi, društvi. V širšem pomenu, bodo tako obogatene površine namenjene
druženju na prostem, medgeneracijskemu spoznavanju in sodelovanju, informiranju, zabavi in
sprostitvi. Opremljene površine bodo odprte za vse, ki želijo soustvarjati s povezovanjem in
sodelovanjem prijazno skupnost za ljudi vseh starosti. S tem bomo prispevali k zasledovanju cilja 4.1.
Povečati socialno vključenost ranljivih ciljnih skupin. Dejavnosti na prostem bodo podprte z vsebinami,
ki temeljijo na potrebah, interesih in željah sodelujočih oz. čim širšemu krogu ljudi (mladi, starejši in
invalidi), uporabnikom brezplačnih storitev. V dejavnosti bodo v okviru programov vključene prav vse
starostne skupine, še posebej pa bo poudarek na ključnih ranljivih skupinah prebivalstva.
Sejemski prostor, na parcelnih številkah 84/2, 83/30, 494/5 in 103 k.o. Plintovec, se opremi tudi z
električno omarico, za možnost priklopa hišic na električno energijo in vodovod, prav tako pa bo
elektrika pripeljana tudi do prostora, kjer bo stal oder.
Glede na to, da gre za praznični čas, se bo promenada praznično okrasila. V ta namen je v sklopu
projekta tudi predvidena nabava praznične okrasitve - lučk, ki se obesijo na drevesa, tako da dobi
prostor praznični izgled za možnost izvajanja prireditev tekom celega decembra (Miklavževanje,
Božičkovanje,…prireditve šole, vrtca, društev v občini itd.).
Z izgradnjo sejemskega prostora in izpeljavo nove prireditve »Veseli december«, se bo, ob že bogati
društveni dejavnosti, v občini zagotovila dodatna možnost družabnega življenja, ki bo temeljilo
predvsem na vključevanju starejših in ostalih ranljivih skupin v le-to. S postavitvijo prodajnih hišk, bo
lokalnim ponudnikom, proizvajalcem, kmetom, čebelarjem… dana možnost predstavitve in prodaje
svojih izdelkov, prav tako pa bo tu tudi priložnost za starejše brezposelne, da se bodo lahko preizkusili
v podjetništvu.
Tukaj bodo tudi možnosti povezovanja, združevanja in izgradnje skupne ponudbe, ustvarjanja novih
mrež in vključevanje posameznih ponudnikov v že obstoječe mreže. Dodatna ponudba bo torej
obogatila družabno življenje v občini, dvignila lokalno samooskrbo ter omogočila razvoj dodatnih
dejavnosti na podeželju.
Projekt je namenjen vsem. Tako občanom, kot turističnim obiskovalcem. S postavitvijo sejemskega
prostora in izvedbo programa »Veseli december«, bomo vsem omogočili večjo socialno vključenost in
možnosti za ustvarjanje vira prihodka ter posledično lajšanje revščine.
Projekt bo koristen za celotno občino in širše. Sodelovanje na projektu bo ponujeno vsem. Tako se
bodo lahko v prodajnih hišicah s pomočjo kulturnih prireditev, razvijali novi turistični produkti,
ustvarjali skupni produkti in storitve in tkale mreže promocije in trženja različnih endogenih
potencialov območja.